Szállítás/Árak és Garancia

Szállítás árak

A szállítási költség minden termék oldalán feltüntetésre kerül. Több termék rendelése esetén a végleges szállítási költségről  a kosárban tájékozódhat (a megrendelés véglegesítése előtt).

Garancia

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink  valamelyikén.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális és jótállási jogszabályokat a terjedelemre való tekintettel  nem jelenítjük meg, azt a „Letölthető dokumentumok” kategóriánál elérheti, illetve a visszaigazoló e-mail-ben is megtalálja.

 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

 

A megrendelt terméket előre utalással  (Számlaszám:  K&H Bank   10402513 - 50526680 - 50551004), vagy a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát, a garancia levelet és az elállási tájékoztatót a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át

a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a MPL Futárszolgálat  teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben azt előreutalással, vagy utánvéttel a csomag átvételekor ki tudja fizetni díját a futárnak!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása

esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Lehetőség van "postán maradó" átvételre is. Ezt az igényét kérjük e-mailben jelezze ügyfélszolgálatunkon megrendelését követően.